Fitness pro ženy Praha

Potřebujete zhubnout či si zpevnit postavu? Máte určitá problematická místa na svém těle, s kterými byste potřebovali pomoct? Pojďte se podívat, jaké cvičení nabízí fitness pro ženy v Praze.

Fitness pro ženy - Praha

Téměř každá žena touží po vypracovanější, štíhlejší a dokonalejší postavě, než jakou má. V případě, že je s tou svou poměrně spokojená, může na ni najít problematičtější místo, na kterém by ráda zapracovala. Tvarování postavy a hubnutí se zpravidla neobejde bez patřičně vynaloženého úsilí. Pro účinné tvarování a spalování byla vytvořena různé cvičení a procedury. Mezi ně se řadí například bodyforming, bosu balance, zumba, pilates, kalanetika. Vhodné je také dodržování životosprávy při cvičení a využití lektorek, které vám sestaví individuální rozvrh.

Bodyforming

Jak napovídá název, jedná se o speciální cvičení, které se zaměřuje na tvarování postavy. Bodyforming patří mezi posilující cvičení, které využívá vlastní hmotnosti těla. K cvikům se používají různé pomůcky, které mohou být například v podobě gymnastického míče či různě pevných gum. U tohoto cvičení se dbá na správné dýchání při hudbě. Cviky jsou vytvořeny z kombinace rehabilitačního cvičení a Pilates. Díky Bodyformingu můžete dosáhnout nejen vysněné postavy a úbytku na hmotnosti. Dokáže také snižovat napětí v organismu, protahovat zkrácené a posilovat ochablé svalstvo a v neposlední řadě také obnovit tělesnou vitalitu. Výhodou cvičení je, že je vhodné pro každého, a to i pro ty, kteří mají tzv. menší "fyzičku".

Břišní pekáč

Jedná se o cvičení, které má za cíl posílit a vhodně formovat partie, s kterými má problém velká většina žen, ale i mužů (břišní, pánevní svalstvo a hýžďové svalstvo), a to za pomoci váhy těla. Lekce se zaměřuje na intenzitu spalovaní tuků a zlepšení "fyzičky". Cvičební metodu Břišní pekáč mohou cvičit jak začátečníci, tak i pokročilí.

 

Bosu balance

Bosu balance má za cíl účinně zpevnit svalstvo na celém těle a zaměřuje se také na hluboké kosterní svalstvo, které zajišťuje správné držení těla. K cvičení se používá Bosu balance trainer, který je gumový a má jednu stranu vypouklou a druhou plochou, přičemž se používají obě dvě. Cvičením lze zlepšit koordinaci pohybu a držení těla. Dále se pak také při dodržení pravidelnosti dostaví výsledky v podobě úbytku na váze, zeštíhlení a zpevnění partií, na které jste se při cvičení zaměřili. Bosu balance také kladně působí na kardiovaskulární systém. Výhodou je možnost cvičení lidí ve všech věkových kategoriích, bez ohledu na pohlaví. Bosu balance trainer můžete používat i pro domácí trénink, jako formu rehabilitace, případně ho využijí i profesionální sportovci.

Zumba v Praze

Zumbu zná v dnešní době snad každý. Jedná se o moderní disciplínu, která je kombinací sportu a tancování. Oblíbená a známá je z důvodu své zábavnosti a veselosti, kdy lehce zapomenete na vynaloženého úsilí, které do cvičení vkládáte. Lekce, která je kvalitně provedená, může prospět tělu, ale i také výrazně pozitivně ovlivnit psychiku. Neprovádí se formou kurzů, ale tzv. otevřených hodin. Zumba je rozdělena do lekcí, které se člení podle obtížnosti kroků a pohybů. U každé lekce je jiné propojení různých druhů tanců. Zumba je určena pro každého, dokonce jsou vytvořeny i její druhy pro seniory, malé děti či těhotné ženy, případně také pro osoby na vozíku. Zumbu by měl vést hlavně v případech, kdy se jedná o tu speciálně zaměřenou, zkušený instruktor mající platnou licenci.

Pilates pro ženy

Pilates je cvičební metoda, která vede ke správnému držení těla a po pravidelném cvičení také k lepšímu dýchání. Při cvičení se zapojují i jinak méně používané svaly. Pilates dopomůže k protáhnutí celého těla, posílení svalů, ale i k povzbuzení mysli. K tomu, aby byly cviky provedeny správně, je zapotřebí soustředěnosti a koncetrace myšlení. Tento druh cvičení má za následek vytvarování postavy, kde svaly oproti ostatním cvičením nenabývají, ale rovnoměrně se protahují a zeštíhlují. Navíc dokáže pomoci od problémů se zády a pánevními svaly.Pilates může cvičit každý, a to bez ohledu na věk či na to, zda máte nadváhu.

Kalanetika pro ženy v Praze

Jedná se o cvičení, které se zaměřuje na posílení svalů. Kalanetika se využívá zejména pro vytvarování postavy. Aby byly výsledky co nejrychlejší, je použita kombinace přesně zaměřených cviků, které jsou posilovací a protahovací a provádí se ve statických polohách. Přesnost je u kalanetiky velmi důležitá. Díky tomuto cvičení si můžete zpevnit postavu, získat lepší ohebnost a pružnost a zároveň u toho nenamáhat záda. Zároveň jím posilujete a protahujete svaly, zlepšujete pohybovost kloubů a uvolňujete napětí ve svalech a zlepšujete psychiku.

Životospráva při cvičení ve fitness

Veškerá cvičení jsou účinná pouze tehdy, pokud se jim věnujete pravidelně. Nechte si tedy doporučit od lektorek rozvrh přesně podle Vašich potřeb. Probíhají sezení, které mají za cíl informovat o způsobu správného stravování a vhodnosti upřednostnění některých potravin podle toho, zda chcete zhubnout či zformovat postavu. Důležitost je také kladena na to, kolikrát denně a v jakém množství je jídlo podáváno. Sezení probíhají pod vedením zkušeného lektora, který každému sestaví individuální plán a probere se zákazníkem, jaké má stravovací návyky, co je v nich potřeba upravit či zcela vynechat apod. Spousta lidí si myslí, že správná životospráva se rovná zdravé výživě v podobě zeleniny, ovoce apod. V podstatě je to pravdou, je však třeba vědět, že ne všechny druhy jsou pro hubnutí či formování postavy vhodné. Často se také stává, že jsou lidé díky informacím poskytovaných výrobci na etiketách mylně přesvědčeni o zdravosti daného výrobku. Tím, že lektorovi poskytnete co nejvíce informací ze svého jídelníčku, můžete se o něm také i více dozvědět.

Lektorky ve fitness

Navštěvovat cvičení ve fitness klubech je výhodné zejména z důvodu účasti zkušených lektorek. Pokud budete cvičit sami doma, můžete se dopouštět chyb, na něž vás nebude mít kdo upozornit a nemusíte díky chybnému výběru cviků docílit správně vytvarované postavy či požadovaného úbytku na váze. Lektorky vám podle vaší postavy a problematických míst na ní sestaví individuální cvičební plán, po jehož dodržení se dostaví zpravidla požadované výsledky.

Fitness pro ženy v Praze - Rozvrh

Rozvrh je důležitý zejména u cvičení, která vyžadují pravidelnost pro to, aby byla účinná. Lektoři vám sestaví zpravidla rozvrh individuální. Jeho dodržováním můžete docílit rychlejších a efektivnějších účinků, jako je zpevnění postavy, vytvarování určitých problematických partií či zhubnutí. Rozvrh může být v průběhu docházení do fitness centra postupně měněn, a to na základě vašich aktuálních potřeb či potřebné změně četnosti určitých cviků.

 

Treninkový plán

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id9064 (krasny-zivot.cz#22958)


Přidat komentář